Thursday, December 30, 2010

Saiz coli laser Julia Perez


Hari ini media tempatan dan Indonesia masih lagi memperkatakan tentang kejayaan skuad bolasepak Malaysia, Harimau Malaya menjulang piala AFF Suzuki 2010 setelah menumbangkan pasukan Indonesia di Gelora Bung Karno. Syabas diucapkan dan inilah hadiah paling bermakna untuk rakyat Malaysia khususnya peminat sukan bolasepak. Disebalik kejayaan yang dikecapi barisan wira-wira negara, ada banyak isu-isu panas dan kontroversi yang di cetuskan oleh peminat kedua-dua negara. Isu Jupe akan memakai coli laser di GBK untuk membalas dendam keatas penyokong Malaysia juga mendapat perhatian yang bukan sedikit. Ramai yang ternanti nanti bagaimana rupanya coli berlaser itu. Bagi peminat-peminat Jupe, semestinya dah mendapat sedikit gambaran bagaimana saiz coli berkenaan. Aku pun dah bayangkan dah!

Namun itu semua gagal dijelmakan oleh ratu seksi ini. Alasannya adalah kerana tidak mahu pemain  & penyokong sang garuda beralih perhatian dari menonton bolasepak. Mungkin Gonzales tak dapat sepak bola dan penonton akan hilang tumpuan dari menyokong pasukan Garuda kalau mata asyik menengok "Laser di dadaku". "Aku urungkan niat menonton karena enggak mau mencuri perhatian dari tim 'Garuda'. Lagian penonton mau melihat bola," kata Jupe.

Aku rasa lah kan, kalaupun Jupe hadir dengan coli lasernya, keputusan perlawanan pada malam itu tidak banyak berubah. Elok lah dia tak pakai coli tu. Kalau lah dia pakai gak, nescaya ramai yang akan menuduhnya sebagai sebahagian punca kekalahan pasukan mereka. Apa kau nak jawab Julia?




Jupe (Julia Perez) memang diakui mempunyai 'aset' yang boleh membuat mata sang lelaki liar tak tentu arah. Julia Perez yang dilahirkan pada bulan Julai 1980 di Jakarta dengan nama sebenarnya Yuli rachamwati, sememangnya gemarkan kontroversi murahan. Aku teringat stahun dulu, seorang teman wanita dari Indonesia menyarakan agar menonton video clip Jupe berjudul "belah duren". Boleh tahan la seksinya. Dia juga pernah mencetuskan kontroversi dengan mengedarkan kondom percuma kepada sesiapa yang membeli Singles nya yang bertajuk Kamasutera belah duren. Alamak! Dapat kondom jer? Up la skit!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers