Tuesday, December 28, 2010

Aku Gay


Korang ingat aku GAY ke?

Dah lama aku tak check laman sosial yang satu ni. Sekarang asyik layan Facebook aja. Masa Facebook belum betul-betul hot di Malaysia ni, hari-hari aku check & update status kat laman sosial tu. Sekarang dah tak berapa nak rajin dah. Ada satu perkara yang buat aku tension kat laman sosial tu. Ramai sangat yang nak berkenalan dengan aku. Kalau perempuan tak per la, ini kebanyakannya lelaki yang berbadan sasa seperti gambar kat atas tu. Ada yang siap bagi pose diatas katil sambil memegang senjata sulitnya. Ha ha ha! Ketawa aku sorang-sorang. Mungkin bila diorang baca profile aku tertulis "single" pada diorang aku ni jenis citarasa yang sama dengan kaum diorang. Hello,aku belum khawin bukan pasal aku tak suka perempuan. Sebabnya perempuan tak suka aku. La lall la..Aku terpaksa add rakan-rakan wanita yang bergambar seksi untuk menepis andaian golongan ini. Bila orang lain check profile aku, pasti diorang ingat aku ni salah seorang lelaki durjana dalam Malaysia ni. Hai, apa-apa saja lah

Adakah korang lelaki yang
normal iaitu mempunyai nafsu terhadap wanita sahaja. kalau YA, korang satu group dengan aku. Ingat! Yang menyukai dan mempunyai nafsu terhadap wanita sahaja,tidak termasuk terhadap kambing, lembu, kucing, kuda dan sebagainya. Dulu masa remaja aku selalu menonton video lucah..opps! Terlebih sudah. Ya memang aku mengaku. Aku bukan baik sangat macam korang semua (konon). Aku tak boleh elak perkara-perkara sebegitu semasa remaja. Apatah lagi jika tinggal serumah bersama teman-teman bujang.Biasa la tu. Lelaki & wanita seropa aje. Berbalik pasal video tadi, aku sangka di negara barat saja yang mengamalkan budaya seks songsang seperti bernafsu terhadap haiwan dan sebagainya. Sekarang, di Malaysia ni pun ramai yang berperangai sebegitu. Lelaki ke perempuan? Sama saja.



Macamana nak kenal GAY

Entah aku pun tak tau. Dulu aku ingatkan Gay sama dengan Pondan atau Mak Nyah. Tapi diorang ni sebenarnya kacak dan bergaya. Mempunyai susuk tubuh yang sedikit sasa. Namun itu Gay dari perspektif aku saja yang aku lihat di negara barat. Gay kat Malaysia ni tak tau la pulak. Apa kursus tak boleh jadi Gay? Habis orang gemuk camna pulak kalau dia bernafsu sebegitu?

Adakah korang GAY! Check la jari masing-masing. Tapi kalau jari korang sama dengan gambar sebelah kiri, jangan terperanjat pulak. Aku dah test, comfirm tak Gay. Aku sebenarnya tak berapa percaya tentang teori tersebut. Kalau betul, terpaksa la lain kali bila berkenalan dengan rakan lelaki tengok jari dia. Kalau sama dengan gambarajah sebelah kanan tu, aku terpaksa blah. Tak sangka orang barat pun pandai tengok-tengok jari ni ye. Ingatkan orang Melayu je pandai dalam hal ni. Ingat dalam buku Permata yang hilang, diajarkan kalau kita nak cari suami,tengok ibu jari kaki nya besar ke tidak. Kalau besar, besar lah "awangnya". Kalau kecil, nanti tak puas. Orang lelaki pulak kalau nak cari isteri, cari yang mulut & bibirnya kecik, konon anunya sempit. Ini bukan aku cakap, buku tu tulis cam tu. Agaknya pasal tu lah Maharaja di Tanah Besar China Zaman Dinasti Ching dulu mempunyai 30,000 gundik. Semuanya mulut kecik-kecik belaka. Apa-apa je lah.
Wahai lelaki, apa rasanya bila korang bermesra sesama sendiri. Aku tak dapek nak bayangkan. Sori la, aku tak tau perasaan korang sebab aku dilahirkan mempunyai naluri yang normal. Sedikit pun tidak aku membenci korang cuma aku tak dapat terima. Aku lebih rela melihat wanita bercumbu sesama wanita. Pasal aku suka wanita.Tu yang tak adil tu, lelaki suka lelaki aku tak boleh terima. Kalau perempuan suka perempuan, aku tak kata apa-apa pun. Sokong tak, halang tak. Lantak korang lah ye. Asal bahagia. Tapi sampai bila harus begitu. Kita hidup di dunia bukan menongkat langit. 


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers